BLI MEDLEM

Gi ET GAVEMEDLEMSKAP TIL JUL
Ønsker du å gi bort ett års medlemskap i gave ta kontakt med administrasjonen på e-post (ikke benytt skjemaet) så hjelper vi deg manuelt. Du kan velge mellom gavemedlemskap kr 450 eller gavemedlemskap med årbok kr 550.

Velg om vi skal sende gavekort på medlemskap og siste utgave av magasinet Fortidsvern direkte til mottaker, eller til deg om du ønsker å overrekke gaven personlig. Vi anbefaler bestilling av gavemedlemskap innen 15. desember for å sikre at det kommer frem i posten før jul.

KAMPANJEPRIS
Melder du deg inn etter 1. september får du medlemskap ut året til kun kr 200 (velg kampanjepris i skjema). De to siste utgavene av magasinet Fortidsvern og Årboken 2020 er inkludert i kampanjetilbudet. Ved første årsskifte fornyes medlemskapet automatisk til ordinært medlemskap med fire utgaver av Fortidsvern og årbok til kr 550. (Ønsker du senere å endre til en annen type medlemskap gjør du dette ved å kontakte administrasjonen på e-post.)

Alle medlemskap følger kalenderåret og fornyes ved nyttår uavhengig av når du meldte deg inn.

Les om medlemskapstyper og medlemsfordeler

Nytt Medlem