Velkommen til Delbekk husmannsplass

Publisert 08.06.2020

Vegalangs gardimellom – Delbekk husmannsplass: Velkommen til gards søndag 14. juni og bli kjent med stedet og prosjektet.

Da vi tok over ødegården Delbekk for litt over et år siden, hadde den stått ubebodd i nesten 40 år og var i sterkt forfall. Vi har motet og trua på å skape nytt liv på Delbekk. Plassen oser av et levd liv. Et liv med mye slit, men også mye latter og glede. Kom til oss å se hvordan vi istandsetter huset etter gamle håndverkstradisjoner, hør gode historier og om våre hårete visjoner.

Vær snill mot deg selv og naboen og hold derfor 1 meter avstand og ta gjerne med egen campingstol.

Som sagt er vi glad i gode historier, men også svele og kaffi. Vårt hjerte slår varmt for Vestlandet, og Nes + Vestland er en suveren kombo. Vi kan friste med Delbekkssvela som er pakket forsvarlig inn i plast og Sognekrutkaffi fra lokal kaffebrenner i Sogndal (vår favoritt for tiden) servert i pappkrus.

Nyt kaffi og svele mens dere hører vertskapet fortelle. Det er i musikkbransjen et utrykk som heter; «vi spiller for hatten» og det gjør vi og. Legg i «hatten» det dere måtte ønske for vått og tørt, eller send vips 45371250.

For å være sikre på at vi ikke overstiger myndighetenes krav om antall deltakere på arrangementer, må de som ønsker å komme til oss sende en e -post på karin.axelsen@gmail.com eller SMS 45371250

Vi gleder oss til å ta imot dere

Karin og Christoffer.

Følg oss gjerne på Instagram; Delbekk_Husmannsplass eller Facebook; Delbekk Husmannsplass