Invitasjon til søknadsverksted 30. og 31. januar 2018

Buskerud bygningsvernsenter inviterer til to informasjonskvelder hvor du får tips og råd om hvor og hvordan du kan søke om tilskudd.

Eier du et verneverdig hus du ønsker å sette i stand? Det finnes flere tilskuddsordninger for restaurering av hus..

Huseiere, lag og foreninger kan søke om tilskudd til istandsetting og sikring av bygninger og anlegg med kulturhistorisk verdi. Det er også mulig å søke om tilskudd til formidling og kurs. Buskerud bygningsvernsenter inviterer derfor til to åpne informasjonskvelder hvor representanter fra Kulturminnefondet, Fortidsminneforeningen og Buskerud fylkeskommune kommer for å informere om sine tilskuddsordninger. På søknadsverkstedet får du tips og råd om hvem som kan søke om tilskudd, og hvor og hvordan man søker. Søknadsverkstedet er rettet spesielt mot huseiere, men er åpent for alle interesserte. Arrangementet er gratis.

Vi arrangerer to søknadsverksteder: Tirsdag 30. januar i Buskerud bygningsvernsenters lokaler på Lågdalsmuseet i Kongsberg. Onsdag 31. januar i snekkerverkstedet på Ål bygdamuseum i Ål. Kl. 18.00 til 20.00 begge kvelder. Påmelding innen fredag 26. januar til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. For mer informasjon ta kontakt med Camilla P. Nilsen på e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller tlf.: 918 73 075.

Lenke til arangementets hjemmeside

Last ned: Invitasjon til soknadsverksted