Søknadsverksted: Lær om ulike tilskuddsordninger

Eier du et verneverdig hus du ønsker å sette i stand? Buskerud bygningsvernsenterinviterer til to informasjonskvelder om hvor og hvordan du kan søke om tilskudd.

Huseiere, lag og foreninger kan søke om tilskudd tilistandsetting og sikring av bygninger og anlegg medkulturhistorisk verdi. Det er også mulig å søke omtilskudd til formidling og kurs.

Representanter fra Kulturminnefondet, Fortidsminneforeningen og Buskerud fylkeskommune kommer for å informere om sine tilskuddsordninger. På søknadsverkstedet får du tips og råd om hvem som kan søke om tilskudd, og hvor og hvordan man søker. Søknadsverkstedet er rettet spesielt mot huseiere, men er åpent for alle interesserte. Arrangementet er gratis.

Vi arrangerer to søknadsverksteder:

Tirsdag 29. januar i Tandbergsalen på Hallingdal museum i Nesbyen.

Onsdag 30. januar i Heggbygningen på Lier bygdetun.

Kl. 18.00 til 20.00 begge kvelder.

Påmelding innen mandag 28. januar til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. mer informasjon ta kontakt med Linn MarieKrogsrud på e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. tlf.: 97672978.

Last ned: Invitasjon