Handverksdagen på Os

Os lokallag markerer foreningens 175-årsjubileum med møte mellom handverkarar og publikum i Vognhallen, Oselvarverkstaden og Oselvarnaustet lørdag 7. september.

HANDVERKSDAGEN PÅ OS 7.SEPTEMBER kl. 11.00 til 16.00!

Her vil du kunne møta ei rekkje tradisjonshandverk i ulike materialar, kor handverkarane skal arbeida på staden. Her vil du få oppleva grindbygg, bøkkar, smed, tømrar, skreddar, treskograving, tredreiar, karveskurd, knivmakar, kipefletting, metallstaup, bygging av klassisk hagebenk, spinning av ull, og tradisjonell lefsebakst, i tillegg til aktivitetar for barn. Det vert ei fotoutstilling med bilete frå Os fotoklubb med tema «Handverk»

Barneaktiviteter i Vognhallen - NB! Påmelding til alle barneaktiviteter innerst i Vognhallen

• HISTORIEFORTELLING PÅ LOFTET mellom 11.30 - 15.30
  • FORTIMUS AKTIVITETSBOK - brett din egen flaggermus!
  • SLINDING - lag et vennskapsarmbånd med middelalderteknikk!
  • TRESNITT - skjær ut mønster i treplate, mal over og trykk på papir for å lage ditt helt eget kunstverk!
  • TRYKK I ÅRRINGER - Årringer viser alderen på treet og hvor godt treet har levd. For trearbeidere er det viktig å kunne lese denne informasjonen. Her kan du, ved hjelp av trykksverte, få lage ditt eget kunstverk ved å lage avtrykk på papir av årringer
  • TRYKK I LEIRE - finn en fin blomst, et flott blad i naturen, eller bruk mønsteret du laget på tresnitt, og trykk ut et vakkert bilde på leireplate.
  • DREIE I LEIRE på dreieskive (NB: dreieaktiviteten foregår ute i Vognhallen)

Markeringa er eit samarbeid mellom Fortidsminneforeininga, Oselvarlaget og Oselvarverkstaden, samt Os kommune, og samanfaller med Oselvardagene og starten på Kulturminnedagane. Handverksdagen haldast med stønad frå “Her kjem Bjørnafjorden”-fondet v/ Os kommune og Fortidsminneforeininga.

FMF JUB GULL TEKST copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy