Viktig melding til alle medlemmer vedrørende registrert e-postadresse

I tillegg til informasjonsmailer om arrangementer, hendelser og andre opplysninger vi tenker våre medlemmer vil vite om, så sendes også årsmøteinnkalling nå via mail.

Vi har derimot utfordringer med å nå alle våre medlemmer på denne måten - selv de som har registrert sin mailadresse hos oss! Vi ser ofte at dette kommer av at man har brukt jobbmail, og senere byttet jobb, eller at man har fylt opp innboksen sin privat og mailen vår ikke kommer igjennom. Vi har også perioder der vi ikke får levert mailene våre til noen medlemmer som bruker samme løsning - for eksempel har vi i lang tid ikke kunnet sende mail til noen som har "online.no"-adresse.

Vi vil dermed oppfordre alle medlemmer (også dere som vurderer å melde dere inn!) til å være påpasselig med å registrere riktig mailadresse, husk å melde endring i adresse når dere bytter både hus og mail, og sjekk innom søppelposten av og til skulle dere ha et veldig effektivt spamfilter i mailsystemet deres :) Da tror jeg vi vil kunne nå ut til langt flere av medlemsmassen, og dere vil få med dere mer viktig informasjon!

På forhånd takk for hjelpen!

Hilsen oss i Hordaland avdeling