Konsert med Ferdafolk i Rosekyrkja 1.9.

Sunnmøre lokallag inviterer til konsert med Ferdafolk 1.9.

Ferdafolk er fra området rundt Stordal. De spiller gammelt slåttestoff og har funnet frem til salmer i Jøsvoll-samlingen som de ønsker å få frem igjen i lyset. Få med deg denne flotte musikkopplevelsen! Denne dagen presenterer foreningen også arbeidet som er blitt gjort på kirken de siste årene.

"Ferdafolk har med historier og fantasi funne sin heilt særeigne måte å framføre lokal tradisjonsmusikk på. Med humor, fanteri og kreativitet bles dei livgjevande kraft inn i gamle og gløymde tonar. Med totalt ulik bakgrunn vert musikken deira eit møte mellom det vare og det ville, melodiøse linjer vert utfordra av sprelske og leikande rytmer, og tidlaus tradisjon og vår tids travelheit møtest i ein slags global grunntone.

Ingunn Linge Valdal og Knut Ivar Bøe kjem begge frå Sunnmøre. Dei har funne mykje gammalt slåttestoff frå Storfjord-området som knappast har vore kjend - eller presentert - før det no blir blese liv i det att. Dette er livskraftige tonar; - springarar, bruremarsjar og ville hallingar, bøyer seg ikkje for trendtvang, sentraliseringspress, eller "bruk og kast" - kulturen. "

Kontakt Sunnmøre lokallag

FMF JUB GULL TEKST copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy