Prosjektleder søkes

Fortidsminneforeningen Oslo og Akershus avdeling har fått midler over statsbudsjettet til et forprosjekt som skal løfte frem murbyen Oslo.

Dette skal danne grunnlaget for et fremtidig resurs- og kompetansesenter i byen. Det planlegges et bredt spekter av arrangementer og aktiviteter i 2017. I den forbindelse er vi på utkikk etter en prosjektleder. Prosjektlederen vil få ansvaret med å synliggjøre Murbyen Oslo og jobbe for opprettelsen av et bygningsvernsenter med fokus på mur i hovedstaden.

Dette er et resultat av flere år med målrettet arbeid og vi er veldig glade for at prosjektet endelig er i gang. Foreningen har arbeidet konkret med disse planene siden 2011, men arbeidet går også lenger tilbake.

Dersom du kjenner en kulturinteressert entreprenørtype som vil være med å skape sin egen arbeidsplass, be dem ta kontakt med oss her i administrasjonen på epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. , eller telefon: 97 00 58 58. Engasjementet er for 2017 med mulighet for forlengelse. Tiltredelse: Så snart som mulig. Lønn etter avtale.