Borgund stavkyrkje ligg i Lærdal i Sogn. Kyrkja er bygd kring år 1180. Ho er svært godt bevart og den mest særmerkte av dei norske stavkyrkjene. Kyrkja er vigsla til apostelen Andreas. Viktige kjenneteikn er den trinnvise oppbyggingen med svalgangar, omgangar, heva midtrom og takryttaren på toppen av sjølve taket og den skjelliknande spontekking av tak og veggar. Konstruksjonen i stavkyrkja er basert på bruk av berande stavar og søyler.

Besøkssenter med utstilling om stavkyrkjene sin innverknad i det religiøse livet i mellomalderen. Ny utstilling «Unike Vikingtidsfunn» med funn frå tidleg Vikingtid (9. århundre). Her finn ein òg kafé, suvenirbutikk og stellerom.
Det er flott å sykle eller ta buss til Borgund stavkyrkje! Be om bussruter på vår e-post: borgund@stavechurch.com Sykkelleige hos Lærdal Feriepark, info@laerdalferiepark.com. Borgund stavkyrkje vart kjøpt av Fortidsminneforeninga i 1877.

TILLEGGSINFORMASJON

Besøk
Utleie

Sesong

01.05 – 30.09

E-post

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

6888 Borgund

Voksen NOK 90,-
Gruppe (min 15 pers), NOK 80,-
Pensjonist NOK 80,-