Hestad kapell ligger i Gaular kommune i Sogn og Fjordane. Kapellet på Hestad vart bygd i 1805, og erstatta ei stavkyrkje som hadde stått sidan mellomalderen. Ifølge segner stod det ei kyrkje på holmen Øyra allereie på 1100-talet, men skriftlege kjelder seier ingenting om eit kyrkjebygg her før i eit paveleg rekneskap frå 1327.

"Nybygget" – altså kyrkja frå 1805 - er grovt utført, og ser ut til å ha blitt reist ved dugnadsarbeid i bygdesamfunnet.

Før vegen kom gjekk all trafikk over vatnet eller isen, og kyrkja var sentralt plassert i høve til ferdsla.
Fortidsminneforeninga overtok kapellet i 1917.

Det vert som regel arrangert fire gudstenester i kapellet i løpet av året, i tillegg til giftarmål og barnedåp.

Les meir om kyrkja på nettstaden til www.stavechurch.com/hestad/
Tinging av omvisning kan gjerast ved å sende ein e-post til hestad@stavechurch.com eller ved å ringe 90 59 09 96 / 57 71 76 29
(Åshild Kjelstad Seljesæter) .

TILLEGGSINFORMASJON

Besøk
Utleie

Sesong

Ope for gruppebesøk etter avtale

E-post

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

90 59 09 96 / 57 71 76 29

6973 Sande i Sunnfjord