Hedmark fylkesavdeling inviterer til årsmøte søndag 7.april kl.13

Publisert 04.04.2024

Alle medlemmer i Fortidsminneforeningen Hedmark, herunder lokallagene Solør-Odal, Hedmarken, Trysil og Engerdal, Sør-Østerdal og Nord-Østerdalen er invitert til fylkesavdelingens årsmøte 2024 for Fortidsminneforeningen Hedmark fylkesavdeling. Søndag den 7.april kl.13 møtes vi i Østerdalsstua på Indset, i Elverum. Påmeldingsfrist 5.april.

Det vil bli ordinære årsmøtesaker, med gjennomgang av året om har gått og sammen vil vi legge planer for året som er.

Vi vil få servert lunsj, en fersk elgsuppe med flatbrød og videre panacotta med multepuree til dessert.

Det vil i anledningen bli overrakt vernepriser for 2022 og 2023. Vi vil også få omvisning på østerdalsstua på Indset. Vi avslutter med toscakake og kaffe.

Det er gratis å delta, med begrenset antall plasser. Påmelding til hedmark@fortidsminneforeningen.no innen fredag 5.april.