Leie ferieleilighet i Garnisonsykehuset i Stavern

Publisert 31.05.2021

Bo i moderne og helt nye ferieleiligheter i historiske omgivelser midt i sommerbyen Stavern, med kun noen minutters gange til handlegater og badestrand.

Nå kan du overnatte i Fortidsminneforeningens eiendom Garnisonsykehuset som ble oppført på slutten av 1700-tallet som en del av marinebasen Fredriksvern. Bygningen midt i Stavern er en spennende del av norsk sykehus- og forsvarshistorie, og er et av landets eldste bevarte sykehus. Les mer om Garnisonsykehusets historie

Vi tilbyr overnatting på ukesbasis i sommersesongen 2024 med ankomst og avreise på lørdager fra uke 25 til og med uke 32.

Fjerdingen, leilighet med 2 sengeplasser, kjøkken og bad. Pris kr 8500,- pr. uke + sluttrengjøring kr 495.

Telegrafen, leilighet med 2 sengeplasser, kjøkken og bad. Pris kr 8500,- pr. uke + sluttrengjøring kr 495.

Blokkhus, leilighet med 2 soverom (4 sengeplasser) og stue, kjøkken og bad. Pris kr 12 000 pr. uke + sluttrengjøring kr 495.

Utgifter som kommer i tillegg:

Parkering i bakgård kr. 500,- per bil per uke. Gratis for Fortidsminneforeningens medlemmer som kan vise til innbetalt kontingent.

Ekstraseng kroner 100 pr. døgn. Minimum kr 400,-

LES OGSÅ: Spennende planer for Garnisonsykehuset (Østlandsposten 25. mai 2021