MEDLEMSKAP

Kampanjepris: Bli medlem for kun kr. 200 for medlemskap ut året!

Nå får du medlemskap i Fortidsminneforeningen for kun kr 200 ut året. Gjelder innmelding etter 1. september. To utgaver av medlemsbladet Fortidsvern og Årboken 2022 er inkludert i prisen. Medlemskapet fornyes ved årsskifte til ordinær pris kr. 650 (fra januar 2023)

Som medlem i Fortidsminneforeningen støtter du arbeidet for å sikre Norges kulturarv. Medlemskapet følger kalenderåret og fornyes ved nyttår uavhengig av når du meldte deg inn.

Du er velkommen til å delta på kurs, turer og andre arrangementer i regi av foreningen fylkeslag og lokallag. Medlemsmagasinet Fortidsvern, Norges største kulturminnemagasin, sender vi ut fire ganger i året, i tillegg til det ukentlige nyhetsbrevet. Du har også gratis adgang til alle våre besøkseiendommer, blant dem åtte av landets stavkirker. Våre to eiendommer Rasmusgården og Per Amundsagården midt i verdensarven Røros leies ut kun til medlemmer av foreningen. Som medlem får du også rabatt på temaheftene i Gode råd-serien.

Kampanjepris for innmelding ut 2022
To utgaver av medlemsbladet Fortidsvern og årbok: kr 200
(fornyes ved årsskifte til ordinær pris for medlemskap med årbok fra og med 2023 kr 650)

Ungdom/student kampanjepris for medlemskap ut 2022
To utgaver av medlemsbladet Fortidsvern og årbok: kr 100
(fornyes ved årsskifte til ordinær pris for ungdoms/studentmedlemskap med årbok kr 350)

ORDINÆRE MEDLEMSKATEGORIER:
Medlemskap med fire utgaver av medlemsbladet Fortidsvern i året og årboken: kr 650 (fra 2023)

Medlemskap med fire utgaver av medlemsbladet Fortidsvern i året: kr 500 (fra 2023)

Medlemskap uten publikasjoner: kr 250 (kr 300 fra 2023)

Ungdoms-/studentmedlemskap (ut året du fyller 30) med fire utgaver av Fortidsvern og årboken: kr 350 (uendret 2023)

Ungdoms-/studentmedlemskap med fire utgaver av Fortidsvern: kr 250 (uendret 2023)

Bedriftsmedlemskap med fem eks. av hver utgave av Fortidsvern og ett eks. av årboken: kr 2750 (kr 3000 fra 2023)

Livsvarig medlemskap med fire utgaver av medlemsbladet Fortidsvern i året og årboken: kr 13 750 (kr 16 250 fra 2023)

Gavemedlemskap

Gavemedlemskap for 2023 med fire utgaver av medlemsbladet Fortidsvern i året og årboken: kr 550

Gavemedlemskap med fire utgaver av medlemsbladet Fortidsvern i året: kr 450

Gavemedlemskap bestiller du ved å kontakte oss på post@fortidsminneforeningen.no eller ved å ringe 23 31 70 70.

Medlemskort
Du kan motta bevis for ditt medlemskap i Fortidsminneforeningen på SMS. Send SMS med kodeord FMF MEDLEM til 2030. Da får du en kvitteringsmelding på SMS tilbake som fungerer som medlemskort hvis kontingenten for inneværende år er betalt. For å motta en slik melding må ditt mobilnummer være registrert hos oss i medlemsregisteret.

Som medlem kan du logge inn på din side i medlemsregisteret HyperSys hvis du har registrert din e-postadresse hos oss. Her kan du endre din egen kontaktinformasjon og laste ned medlemsbevis etter at kontingenten er betalt. Første gang du logger inn må du skrive inn din e-postadresse og trykke «Glemt passord» for å opprette bruker. Trykk på «medlemskort» i høyre kolonne under Medlemskap for å laste ned medlemsbeviset.

Medlemskortet kan du bruke for å komme gratis inn på Fortidsminneforeningens besøkseiendommer i hele sommer!

For andre henvendelser og spørsmål vedrørende medlemskap kontakt oss på tlf. 23317070 (dagtid) eller post@fortidsminneforeningen.no.