MEDLEMSKAP

Som medlem i Fortidsminneforeningen støtter du arbeidet for å sikre Norges bygningsarv.

Du er velkommen til å delta på kurs, turer og andre arrangementer i regi av foreningen fylkeslag og lokallag. Medlemsmagasinet Fortidsvern, Norges største kulturminnemagasin, sender vi ut fire ganger i året, i tillegg til det ukentlige nyhetsbrevet. Du har også gratis adgang til alle våre besøkseiendommer, blant dem åtte av landets stavkirker. Våre to eiendommer Rasmusgården og Per Amundsagården midt i verdensarven Røros leies ut kun til medlemmer av foreningen. Som medlem får du også rabatt på temaheftene i Gode råd-serien.

ORDINÆRE MEDLEMSKATEGORIER

Medlemskap med fire utgaver av medlemsbladet Fortidsvern i året og årboken: kr 650

Medlemskap med fire utgaver av medlemsbladet Fortidsvern i året: kr 500

Medlemskap uten publikasjoner: kr 300

Ungdoms-/studentmedlemskap (ut året du fyller 30) med fire utgaver av Fortidsvern og årboken: kr 350

Ungdoms-/studentmedlemskap med fire utgaver av Fortidsvern: kr 250

Bedriftsmedlemskap med fem eks. av hver utgave av Fortidsvern og ett eks. av årboken: kr 3000

Livsvarig medlemskap med fire utgaver av medlemsbladet Fortidsvern i året og årboken: kr 16 250

Klikk på BLI MEDLEM og velg type medlemskap i innmeldingskjemaet.

GAVEMEDLEMSKAP
Ønsker du å gi et medlemskap i gave?

Gavemedlemskap bestiller du ved å kontakte oss på post@fortidsminneforeningen.no eller ved å ringe 23 31 70 70.

MEDLEMSKORT
Du kan motta bevis for ditt medlemskap i Fortidsminneforeningen på SMS. Send SMS med kodeord FMF MEDLEM til 2030. Da får du en kvitteringsmelding på SMS tilbake som fungerer som medlemskort hvis kontingenten for inneværende år er betalt. For å motta en slik melding må ditt mobilnummer være registrert hos oss i medlemsregisteret.

Som medlem kan du logge inn på din side i medlemsregisteret HyperSys hvis du har registrert din e-postadresse hos oss. Her kan du endre din egen kontaktinformasjon og laste ned medlemsbevis etter at kontingenten er betalt. Første gang du logger inn må du skrive inn din e-postadresse og trykke «Glemt passord» for å opprette bruker. Trykk på «medlemskort» i høyre kolonne under Medlemskap for å laste ned medlemsbeviset.

Medlemskortet kan du bruke for å komme gratis inn på Fortidsminneforeningens besøkseiendommer i hele sommer!

For andre henvendelser og spørsmål vedrørende medlemskap kontakt oss på tlf. 23 31 70 70 (dagtid) eller post@fortidsminneforeningen.no.