Publikasjoner

Cover 4 2017 klarDersom du ønsker å kjøpe noen av våre publikasjoner, kan du sende en epost til: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Fortidsminneforeningen utgir tidsskriftet Fortidsvern som kommer fire ganger i året.

Pris: Kr 100 (for ikke-medlemmer)

I tillegg utgir foreningen hefteserien Gode Råd som nå består av 10 hefter og som gir praktiske og nyttige råd for den som har lyst til å ta fatt på bevaringsoppgaver selv. Gode Råd-serien kan også bestilles her

Pris: Kr 100 (for ikke-medlemmer)

Årbok 2017 omslag a

Årboka kommer ut i desember hvert år, og er en av landets viktigste fagpublikasjoner innen kulturminnevern. Bestill: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Pris: Kr 318 for medlemmer kr. 368 for andre
Eldre årbøker vi fremdeles har på lager selges for kr. 150 til medlemmer og kr. 200 til andre. Ta kontakt og hør med oss om de fremdeles er tilgjengelige.

Enøk tiltak i gamle hus cover til nettVårt nye hefte om ENØK-tiltak i gamle hus kan du bestille gratis ved å sende en epost til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller du kan laste det ned som pdf. Bla i heftet her.