Kurs om gamle el-anlegg

Publisert 05.03.2021

Lær om gamle el-anlegg. Har de et liv framover? Hva kan privatpersoner gjøre?

På dette dagskurset skal vi lære om korleis gamle el-anlegg fortsatt kan ha eit liv framover. Me ser på begrep og retningsliner. Kva er svakstrøm og kva er sterkstrøm? Og kva er likestrøm og kva er vekselstrøm? Kva har me som privatpersonar lov å gjere? Kva fins på marknaden no?

OM GAMLE EL-ANLEGG

"Du har kanskje nettopp kjøpt drømmehuset. Et vakkert gammelt hus med mange flotte original-detaljer. Dørhåndtak, listverk, gulv med patina, opprinnelige vinduer. Selvfølgelig skal dette bevares. Men hva med de gamle rare ledningene som snor seg rundt små porselensknotter oppunder taket? Eller den tykke aluminiumsbelagte ledningen som ender opp i en gammel bakelittbryter? Den må vel byttes ut snarest… eller?" Sitat frå artikkel i Bygg og bevar i april 2019. Les heile artikkelen her.

MÅLGRUPPE: Samlinga rettar seg mot både den profesjonelle elektriker og den glade huseigar.

INSTRUKTØRAR: Rune Tjernslien frå Valdres Installasjon, Torill Løvstad frå Molo m.fl.

TID: 22. november 2021 kl. 09.00-15.00

STAD: Valdres Folkemuseum

PRIS: Kr 900 (rabattpris kr 800 for medlemmer av Verne-Vøla/Fortidsminneforeningen og dei med årskort til Valdresmusea). Prisen inkluderer lunsj. Det kan bli mindre tillegg for materialar.

PÅMELDINGSFRIST: 20. oktober 2021

SPØRSMÅL OG PÅMELDING

Kontakt: odd.arne.rudi@valdres.museum.no, tlf. 97 68 90 65, Valdres Folkemuseum, Tyinvegen 27, 2900 Fagernes

BETALING til konto nr 2070 05 01524, merk med tittel på kurset.