Medieplan/ Profilmanual
Publisert 01.02.2025
Publisert 01.02.2025
Årsavtale på print (Fortidsvern) gir 2 uker banner-annonse på nett GRATIS.
Publisering av stillinger på nett/print gir GRATIS lenke på nyhetsbrev.
Kontakt: Randi Huth Rogne, tlf: 995 20 500, epost: randi@storybold.no
Annonsere på Fortidsminneforeningen.no og i Nyhetsbrev
Våre medlemmer bryr seg om alle kulturminner, men har en spesiell forkjærlighet for historiske bygninger og bygningsmiljøer. Samtidig ser man at mange av leserne også er genuint opptatt av oppussing og vedlikehold av egne eiendommer, ute så vel som inne. De søker ofte råd om enøk- og rehabiliteringstiltak, midler til verneverdige bygg, også for privatpersoner.
NETTSIDEN:
Besøkende: ca. 60 000 pr. mnd
Toppbanner 1200 x 360 px, kr 2 000* pr. uke
Midtbanner 480 x 300 px, kr 1 500* pr. uke
NYHET: Stilling i karusell, kr 2 000 pr. uke, evt. kr 5 000 frem til søknadsfrist
NYHETSBREV:
Annonseplass: 580 x 250 px, kr 4 000* pr. utsendelse
*) Alle priser ekskl. mva
ANNONSERE I FORTIDSVERN 2025
FORTIDSVERN er et fagblad som fire ganger årlig distribueres til Fortidsminneforeningens drøyt 8500 medlemmer. Våre medlemmer bryr seg om alle kulturminner, men har en spesiell forkjærlighet for historiske bygninger og bygningsmiljøer. Samtidig ser man at mange av leserne også er genuint opptatt av oppussing og vedlikehold av egne eiendommer, ute så vel som inne. De søker ofte råd om enøk- og rehabiliteringstiltak, midler til verneverdige bygg, også for privatpersoner.
• Opplag: 7 500 eks
• Medlemsblad
• Lang levetid
• Økt oppmerksomhet på kulturvern og kulturarv.
• Styrker kulturminnenes posisjon i samfunnet
• Norges største kulturminnemagasin (antall side og frekvens)
Kontakt: Randi Huth Rogne, tlf: 995 20 500, epost: randi@storybold.no
Profilmanual:
Med denne brukerveiledningen ønsker Fortidsminneforeningen, (heretter FMF) å legge til rette for en konsekvent visuell kommunikasjon utad. Standardiserte elementer, tydelig farge- og typografivalg og konsekvent bruk av reglene for hvordan profilen skal gjengis skal bidra til at FMF er synlig og gjenkjennelig. Brukerveiledningen tilrettelegger for en konsekvent bruk av FMFs grunnelementer på alle kommunikasjonsflater, trykte og elektroniske, og fungerer som en visuell kvalitetssikring. FMFs logo skal alltid være med på materiell hvor FMF er avsender.
Trykk her for retningslinjer, bruk av logo og eksempler ⇢ Profilmanual