VERV MEDLEM

Verv noen du kjenner og motta en velduftende takk for innsatsen. Husk å fylle inn ditt eget navn i innmeldingsskjemaet.

VERV ETT MEDLEM:

Urtesåpe fra Tautra

Tautra urtesåper er sunne, vegetabilske såper laget av de fineste ingredienser og rikelig mengde olje. I sortimentet er det forskjellige såper med varierende dufter og farger ut i fra sesongens urter. Såpene lages av nonnene i Tautra kloster i Trøndelag. Like ved ligger Tautra klosterruin fra 1200-tallet, Fortidsminneforeningens eiendom siden 1846.

VERV TO MEDLEM:

Handlenett i lin fra Gamle Oslo Tre og Tekstil

Gamle Oslo Tre og Tekstil (GOTT) er en varig tilrettelagt arbeidsplass som jobber med gode materialer og har fokus på godt håndverk og design.

VERV TRE MEDLEM:

Linforkle fra Gamle Oslo Tre og Tekstil