Nå får du medlemskap for kun kr 200 ut året

Publisert 02.09.2022

Tilbudet gjelder innmelding etter 1. september. To utgaver av medlemsmagasinet Fortidsvern og Årboken 2022 er inkludert i prisen. Medlemskapet fornyes automatisk ved årsskiftet til ordinær pris kr. 650 for 2023.

Som medlem i Fortidsminneforeningen støtter du arbeidet for å sikre Norges kulturarv. Medlemskapet følger kalenderåret og fornyes ved nyttår uavhengig av når du meldte deg inn.

Du er velkommen til å delta på kurs, turer og andre arrangementer i regi av foreningen fylkeslag og lokallag. Medlemsmagasinet Fortidsvern, Norges største kulturminnemagasin, sender vi ut fire ganger i året, i tillegg til det ukentlige nyhetsbrevet. Du har også gratis adgang til alle våre besøkseiendommer, blant dem åtte av landets stavkirker. Våre to eiendommer Rasmusgården og Per Amundsagården midt i verdensarven Røros leies ut kun til medlemmer av foreningen. Som medlem får du også rabatt på temaheftene i Gode råd-serien og andre produkter i nettbutikken

Medlemskapet til kampanjepris fornyes automatisk ved årsskiftet til ordinær pris kr. 650. Ønsker du en annen type medlemskap i 2023, kontakt oss på tlf. 23 31 70 70 eller post@fortidsminneforeningen.no.