Hornemansgården

DEN TRØNDERSKE AVDELING

Den trønderske avdeling forvalter 11 av foreningens eiendommer. Avdelingen har et aktivt styre, et studentutvalg, et eiendomsutvalg og et arrangementsutvalg. Vi tilbyr månedlige foredrag og byvandringer, samt kurs i praktisk bygningsvern.

For å holde deg oppdatert, følg oss på Facebook eller meld deg inn, så får du tilbud på e-post.

Vi tilbyr også private byvandringer i Trondheim til bedrifter, organisasjoner og andre interesserte. Våre guider er alle akademikere med god formidlingskompetanse og bred kunnskap om Trondheims historie. Om du ønsker hjelp til en vernesak eller lignende i et område som ikke dekkes av våre ti lokallag er det bare å kontakte Den trønderske avdeling. Vi ønsker også å få etablert flere lokallag rundt i fylket.

ADRESSE
  • Kongens gate 7
  • 7013 Trondheim

Vi har kontor i Hornemansgården, inngang i bakgården mot Vår Frue kirke.

LOKALLAG
EIENDOMMER